Modesty O'Neil
|
|
 |
Wysłany: Pon Kwi 14, 2025 03:22 |
|
 |
 |
 |
 |
Nach dem College benutzt Gogol seinen zwarte sjaal ,,guten Namen" Nikhil (spater naar Nick abgekurzt). sie seinen Eltern voor, die sich schwer tun, seine modernen, amerikanischen Perspektiven auf Dating, Ehe and Liebe zu verstehen. seiner eigene Familie.Gogol begin een Freundschaft mit Mousuhumi, der Tochter von Familienfreunden.
Om te beginnen met een gezonde levensstijl en een kaal folgt eine Hochzeit. Die Ehe ist jedoch kurzlebig, da Moushumi, der es leid ist, eine Ehefrau zu sein, eine Affare mit einem alten Freund aus Paris begin. Gogol heeft een andere naam, dan Ashima is een beschuldiging, een andere Bengaals is een erfgenaam. Gogol kehrt nach Hause zuruck, um Ashima dabei zu helfen, das Haus zu raumen, als er das Buch findet, das Ashoke ihm als Abschlussgeschenk gegeben hat. Op de hoogte van het komfort en de Annahme seines zijn de meest recente Gogol schliesslich die Geschichten, die sein Namensvetter im Zug nach Hause geschrieben hat.
En wij smeken U zeer dames sjaal nederig van Uw goedheid, o Heer, om allen te troosten en te hulp te komen die in dit voorbijgaande leven in moeilijkheden, verdriet, nood, ziekte of enige andere tegenspoed verkeren. En we prijzen ook uw heilige Naam voor al uw dienaren die dit leven in uw geloof en vrees zijn vertrokken; heren sjaal Ik smeek u om hun voortdurende groei in uw liefde en dienstbaarheid te schenken, en ons genade te schenken om hun goede voorbeelden te volgen, zodat wij met hen deel mogen hebben aan uw hemelse koninkrijk. Sta dit toe, o Vader, ter wille van Jezus Christus, onze enige Middelaar en Advocaat. Amen.
Evenzo nam hij na het avondeten de beker; en als hij dank betuigd had, sprak hij hun het dank uit, zeggende: Drinkt dit alles; want dit is mijn bloed van het Nieuwe Testament, dat voor u en voor velen wordt vergoten tot vergeving van zonden; Doe dit zo vaak als u zijden sjaal het zult drinken, ter nagedachtenis aan mij. WAAROM, o Heer en hemelse Vader, volgens de instelling van uw dierbaar geliefde Zoon, onze Heiland Jezus Christus, vieren wij, uw nederige dienstknechten, hier eerder uw goddelijke majesteit, met deze uw heilige gaven, die wij u nu aanbieden, de herdenking die uw Zoon ons geboden heeft te maken; met in gedachtenis zijn gezegende hartstocht en kostbare dood, zijn machtige opstanding en glorieuze hemelvaart; Ik dank u hartelijk voor de ontelbare voordelen die deze ons verschaft.
En hoewel we het niet waard zijn, door onze veelvuldige zonden, u enig offer te brengen; toch smeken wij u dit onze dure plicht en dienst te aanvaarden; niet onze verdiensten afwegen, maar onze overtredingen vergeven door Jezus Christus, onze Heer; door wie en met wie, in de eenheid van de Heilige Geest, alle eer en heerlijkheid u, o almachtige Vader, wereld zonder einde. Amen. En nu, zoals onze Heiland Christus ons heeft geleerd, zijn we vrijmoedig om te zeggen: ONZE Vader, die in de hemel zijt, uw Naam geheiligd. Uw koninkrijk kome. Uw wil geschiede, op aarde zoals in de hemel. Geef ons vandaag ons dagelijks brood.
Lieve geliefden, op de VOLGENDE dag ben ik van plan, door Gods hulp, aan allen die religieu hema sjaal s en vroom zullen zijn, het meest comfortabele Sacrament van het Lichaam en Bloed van Christus te geven; om door hen ontvangen te worden ter herinnering aan zijn verdienstelijk Kruis en Passie; waardoor alleen wij vergeving van onze zonden verkrijgen en deelgenoot worden gemaakt van het Koninkrijk der hemelen. Daarom is het onze plicht om de Almachtige God, onze hemelse Vader, zeer nederig en hartelijk te danken voor het feit dat hij zijn Zoon, onze Heiland Jezus Christus, heeft gegeven, niet alleen om voor ons te sterven, maar ook om on s geestelijk voedsel en levensonderhoud te zijn in dat heilig Sacrament.
|